LAATULUPAUS

Oulaisten Liikenne -yhtiöt (konserni): Oulaisten Liikenne Oy, Käkelän Liikenne, J.E.Klemetti Oy, Karhun Liikenne Oy, Kamusen Liikenne Oy ja K. Hollanti Oy.
Joukkoliikennelain (869/2009) 48 §:n mukainen laatulupaus.

Tarjottavat liikennepalvelut
Oulaisten Liikenne-konserni tarjoaa aikataulunmukaisia liikennepalveluja Oulun, Kajaanin, Kokkolan, Jyväskylän ja Iisalmen välisellä alueella. Palvelubusseja ajamme useilla paikkakunnilla. Tarjoamme asiakkaiden palveluun erikseen sovittuja tilausajoja korkeatasoisella kalustolla.

Laatu- ja ympäristöjärjestelmämme on sertifioitu
SFS-EN ISO 9001:2008 ja 14001:2004 -standardien mukaisesti.
Lisäksi konsernillamme on Työ-, Terveys- ja Turvallisuus –järjestelmä-sertifikaatti
OHSAS 18001:2007.

Reitit ja aikataulut
Reitit ja aikataulut löytyvät Oy Matkahuolto Ab:n nettisivuilta
www.matkahuolto.fi.

Yhteistyössä lupaviranomaisten ja kuntien kanssa olemme valmiit vastaamaan alueemme liikennetarpeiden muutoksiin.

Matkaliput ja hinnat
Hyväksymme maksuvälineenä Oy Matkahuolto Ab:n liput ja matkakortit sekä käteismaksun. Kaikissa linjavuoroissa on asiakkaalle kuitin tulostava rahastusjärjestelmä. Kuulumme Oy Matkahuolto Ab:n informaatiojärjestelmään.

Henkilöstö
Ammattitaitoinen ja osaava henkilöstömme on konsernimme voimavara. Suurin osa henkilöstöstämme on suorittanut linja-autonkuljettajan ammattitutkinnon ja kannustamme heitä lisäopintoihin. Koulutus on jatkuvaa ja pyrimme palvelemaan asiakkaitamme mahdollisimman hyvin ja ammattitaitoisesti. Jokaisella kuljettajalla on konsernin laatu- ja ympäristöjärjestelmiemme mukainen käsikirja.

Kalusto
Pyrimme uudistamaan ja peruskorjaamaan kalustoamme voimavarojemme mukaan. Käytämme eri tarkoituksiin parhaiten soveltuvaa kalustoa. Ammattitaitoinen korjaamohenkilökunta ja siivoushenkilökunta huolehtivat siitä, että kuljetuskalustomme on parhaassa mahdollisessa kunnossa asiakkaiden palveluksessa.

Asiakastyytyväisyys ja palautteet
Asiakkaiden tyytyväisyys on toimintamme perusta. Laatujärjestelmämme mukaisesti mittaamme asiakastyytyväisyyttä säännöllisesti. Asiakaspalaute auttaa meitä edelleen kehittämään palvelujamme. Olemme kiitollisia niin ruusuista kuin risuista. Asiakaspalautetta voi antaa nettisivujemme välityksellä, puhelimella tai henkilökohtaisella käynnillä. Palautteet käsitellään ripeästi ja niihin vastataan aina. Korvaamme asiakkaalle virheellisestä tai puutteellisesta toiminnasta aiheutuvan välittömän haitan. Hinnan palautuksesta ja vahingonkorvauksesta neuvotellaan aina tapauskohtaisesti.

OULAISTEN LIIKENNE -YHTIÖT